Digital arkivering

 

Digital arkivering

Förenkla din arkivering av dokument

Digital arkivering förenklar din dokumenthanteringVill du ha ett enkelt och smidigt system för att arkivera dina pappersdokument? Som dessutom är sökbart och inte innebär mängder av manuell hantering? Då har vi lösningen för dig.
 

Ett digitalt automatiserat arkiv innebär att dina dokument skannas in, blir digitala och samlas i ett arkiv där allt är sökbart återsökningsbart. Både maskinskriven text, handskriven text, kryssrutor, streckkoder med mera kan skannas.
 
Vi på DocuPartner erbjuder dig färdigpaketerade lösningar till en fast månadsavgift för små- och medelstora företag. På så sätt vet du vad det kostar och kan lätt budgetera för det.
 

Läs mer om hur elektroniska arkiv och digital arkivering fungerar.
 

Med DocuPartners lösning för digital arkivering får du:

  •     Effektivare arkivering - Du slipper manuell hantering.
  •     Snabbare återsökning - Du kan snabbt söka i dina dokument
  •     Lägre kostnader - Frigör tid och plats från pappershantering
  •     Högre säkerhet - Du styr vem som har tillgång


Våra system är enkla och lätta att använda, med smidig och snabb implementation. Låga investeringskostnader och du gör dessutom en insats för miljön!

Managed Print Services

Vad betalar företaget för dokument- och utskriftshantering? Med Managed Print Services optimerar vi era processer och rutiner. Läs mer här

Kontakta oss om digital arkivering