Hur sker implementation av en ny

företagsväxel

Hur sker implementation av en ny telefonväxel?​

Du har investerat i, eller kanske kommer att investera i en modern framtidssäker molnväxel som under avtalet kan modifieras och anpassas efter era behov. Men hur sker implementationen?

1

Planering & nummerstruktur

Din kontaktperson hos oss kontaktar dig för att planera när ni vill att er nya växel skall börja fungera. Tillsammans sammanställer vi alla användare och nummer och önskad funktionalitet på växeln.

2

Utformande av växel

Vi programmerar växeln enligt era uppsatta önskemål och sim-kort och hårdvara kommer er tillhanda i god tid innan driftstart.

3

Skarpt datum bokas

Din kontaktperson kontaktar dig igen för att boka ett skarpt datum för driftsättning så att vi vet exakt när ni vill ta er nya växel i bruk.

4

Driftsättning

På driftsättningsdagen har vi naturligtvis kontakt innan vi trycker på knappen. Alla medarbetare erhåller även påminnelse via mail med information och instruktioner.

5

Efterkontroll

När er växel har varit i bruk i någon vecka, följer vi upp och säkerställer att allt fungerar. Vi kontrollerar att ni är nöjda både med teknisk och support, och om det är några förändringar som ni önskar få utförda.

6

Supersupport

När allt är på plats och fungerar som det ska, så kan det uppstå frågor eller att ni behöver teknisk hjälp. Då finns vi alltid till ert förfogande. Vår dedikerade support finns till för dig.

Vi berättar gärna mer o svarar på frågor!

Hej, vi berättar gärna mer

Fyll i formuläret nedan så hjälper vi dig snart!

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.