Kanske en missad affär? Med Docupartner svarsservice ser du till att dina kunder blir nöjda och att ni alltid svarar.
Låt växeltelefonisten ta semester
Vi rycker in när ni behöver. Hela tiden eller vid behov, t ex om alla är på konferens eller om telefonsten är sjuk eller vill ha semester.
Låt även oss hjälpa er med få det bästa priset för ert företagsabonnemang.
Dygnet runt, 365 dagar per år
Du kan få en helt fantastisk servicenivå på ditt företag. Vi kan bemanna er svarsservice vilka tider på dygnet som helst och vilken dag som helst.
Kontakta oss så berättar vi mer!
Ni bestämmer exakt vad vi ska svara
Vi svarar helt enligt era instruktioner och levererar telefonmeddelanden till er via SMS eller e-post. Ni väljer vilken information som ska lämnas till de inringande, om och till vilka vi får koppla samtal.
Proffs på att hantera samtal
Vi är specialister på hantering av inkommande samtal. Vår personal är välutbildad, har ett välformulerat språk och ger en känsla av att vara en del av ert företag. Vi kan även skräddarsydd vår telefonväxel för just ert behov.
Med vår personliga svarsservice ser vi till att ert företag aldrig missar viktiga samtal. Oavsett om det är en stor kund som behöver nå er så fort som möjligt, eller leads som kan leda till nya affärsmöjligheter, har vi rätt telefonanpassning för er verksamhet. Allt med snabba svarstider och högsta möjliga service.
Vi kapar kötider för att öka kundnöjdheten, med skyndsam återkoppling så att ni nås av rätt meddelande direkt. Om inte samtalen besvaras finns risk att potentiella kunder vänder sig till en konkurrent i stället. Det tar vår personliga svarsservice sikte mot, genom att alla samtalen når fram till rätt person på ert företag – i form av uppringning, mejl eller SMS.
Telefonpassning med personliga telefonister
Genom att lämna över svarsservicen i våra händer kan ni helt ägna er åt kärnverksamheten. Att ha telefonister som tar hand om inkommande samtal är en lyx, som ger ett professionellt intryck till ert företag. Det kan till exempel handla om hantering av frånvaro på kontoret, eller att vissa typer av samtal endast ska gå till växeln.
Det är bara att instruera oss om vilka samtal som ska gå fram eller inte, så. tar vi hand om resten. Vi anpassar vår svarsservice helt enligt era önskemål, med skräddarsydda lösningar för varje enskild uppdragsgivare.
Kapa kötider med vår svarsservice
Att mötas av ett förinspelat meddelande är sällan särskilt trevligt eller personligt. Det kan dessutom väcka irritation, om det kombineras med långa kötider och meddelanden som upprepar sig. Våra erfarna telefonister tar hand om samtalen på ett professionellt och personligt sätt, med inringaren i fokus.
Våra telefonister tar enkelt emot specifika instruktioner för att exempelvis lämna viktiga meddelanden till kunder, förmedla information om ert företag eller svara på olika typer av frågor om era varor eller tjänster.
Vad kostar svarsservice?
Eftersom vi skräddarsyr vår svarsservice efter varje enskild kund kan kostnaden på svarsservicen variera. Svarsservicens pris beror bland annat på hur många samtal som tas emot, hur pass många telefonister ni behöver, samt vilka typer av tjänster som telefonisterna ska leverera.
Kontakta oss så kommer vi fram till en lösning som passar just er verksamhet, till bästa möjliga pris för telefonanpassning och svarsservice.